Som experiència i expertesa entorn de l'aigua, i les oferim a la societat.

Coneixement per a tothom, coneixement per millorar la qualitat de vida.

Compromís amb les persones i amb el medi ambient

Notícies, premsa, vídeos, butlletins i altres recursos d'informació.

Noticies destacades

2012  |  2013  |  2014  |  Tots

Tots

La Fundació Agbar col·labora amb el Festival d'Estiu d'Alella

01/08/2014 - La Fundació Agbar ha signat amb l'ajuntament d'Alella un conveni de col•laboració per donar suport al Festival d'Estiu Alella 2014.

Llegiu més

La Fundació Agbar col·labora per segon any amb el programa d'alimentació infantil a l'estiu de la Creu Roja

15/07/2014 - El director general d'Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Marquès, han signat un conveni per garantir l'alimentació de 435 infants i les seves famílies en el període estival. En virtut d'aquest acord, la Fundació Agbar hi destinarà 100.000 euros, cosa que suposa una aportació de 19 euros per infant a la setmana.

Llegiu més

Pare abat de Montserrat: "És necessari trobar uns valors ètics comuns i universals que defensin la dignitat humana"

14/07/2014 - El pare abat de Montserrat defensa en una nova edició del CERCLE DE L'AIGUA, l'espai de debat i de reflexió impulsat per la Fundació Agbar, uns valors ètics per fer front als reptes del món globalitzat.

< 1 2 3 4 5 >