Som experiència i expertesa entorn de l'aigua, i les oferim a la societat.

Coneixement per a tothom, coneixement per millorar la qualitat de vida.

Compromís amb les persones i amb el medi ambient

Notícies, premsa, vídeos, butlletins i altres recursos d'informació.

Noticies destacades

2012  |  2013  |  2014  |  Tots

Tots

Calella celebra el Dia Mundial del Turisme amb una jornada centrada en el sector turístic de Catalunya

29/09/2014 - El Cercle de l'Aigua, l'espai de debat impulsat per la Fundació Agbar, ha reunit aquest matí a Calella diferents càrrecs públics i agents del sector per reflexionar sobre els models turístics i el potencial econòmic del turisme a Catalunya

Llegiu més

La Torre Agbar desitja una bona festa major de la Mercè amb una il·luminació commemorativa

19/09/2014 - Amb motiu de la celebració de les festes de la Mercè, que comencen avui amb una programació farcida d'activitats per a tots els públics, com ara la Festa d'Aigües impulsada per Aigües de Barcelona, la Torre Agbar mostrarà un any més, des d'avui i fins al dimecres 24 entre les 21 hores i la mitjanit, una il·luminació especial en què es combinaran animacions al·lusives a la festa major amb un missatge commemoratiu d'aquesta celebració ciutadana.

La Fundació Agbar col·labora amb el Festival d'Estiu d'Alella

01/08/2014 - La Fundació Agbar ha signat amb l'ajuntament d'Alella un conveni de col¿laboració per donar suport al Festival d'Estiu Alella 2014.

< 1 2 3 4 5 >