Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / 14.882 persones que donen sentit a la nostra feina

24 Octubre 2018

14.882 persones que donen sentit a la nostra feina

El Patronat de la Fundació Agbar ha celebrat la reunió de seguiment dels eixos articuladors del Pla Director 2017-2020, basat en el compromís social, la cultura i l’educació.

Els membres del Patronat de la Fundació Agbar han conegut de primera mà l’evolució dels projectes de col·laboració amb les entitats socials que la Fundació està impulsant aquest 2018 en el marc del Pla Director 2017-2020.

S’ha explicat que, en aquest període, s’han activat projectes amb 48 entitats socials que han beneficiat prop de 15.000 persones en els tres eixos d’actuació: ocupació de qualitat, oportunitats educatives i lluita contra la pobresa.

En aquesta sessió de treball s’han presentat també nous projectes que tindran continuïtat l’any 2019.

En l’eix ocupació, per exemple, destaca l’acord amb l’entitat Formació i Treball que permet l’acompanyament intensiu per a la millora de l’ocupabilitat a Sant Adrià de Besòs; en l’àrea d’oportunitats educatives, el focus de l’activitat se centrarà en els barris de Ciutat Vella, Sants, Nou Barris, Sant Adrià i Horta-Guinardó, i a nivell metropolità, en els municipis del Prat, Sant Boi, Sant Vicenç dels Horts, l’Hospitalet, Cerdanyola del Vallès i Santa Coloma de Gramenet.

I finalment, els projectes vinculats a la lluita contra la pobresa donaran suport preferentment a infants i dones de Santa Coloma de Gramenet i els districtes de Gràcia, Sant Martí, Ciutat Vella i Nou Barris.

En total 48 entitats i 14.882 beneficiaris. Aquest és el camí iniciat des de 2017 per la Fundació Agbar, que es manté en diàleg constant per donar resposta a les necessitats dels més vulnerables i contribuir a crear una societat més justa.