Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / Fer possibles els drets fonamentals de les persones més vulnerables

11 Maig 2018

Fer possibles els drets fonamentals de les persones més vulnerables

La Fundació Bonanit treballa per oferir una atenció integral a les persones en situació de desemparament i sense sostre a la ciutat de Tarragona. La lluita contra la pobresa i la defensa dels drets fonamentals de les persones són eixos centrals del treball de la Fundació Agbar.

Aquests dos objectius s’han retrobat aquest matí després de la signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Bonanit i la Fundació Agbar. Totes dues entitats treballen plegades perquè totes aquelles persones que a Tarragona no poden gaudir d’un sostre digne puguin rebre l’atenció necessària per superar aquestes situacions.

En aquest sentit, l’equip de professionals de la Fundació Bonanit lidera el projecte “Un sostre per a tothom” i la Fundació Agbar aporta part dels recursos necessaris per fer realitat aquest projecte.

Els objectius del programa són molt clars: garantir un lloc per dormir i la integritat física de la persona; proporcionar acompanyament social; garantir la higiene personal i alimentació, i donar orientació sobre serveis i recursos necessaris per sobreviure.

“Projectes com aquest donen sentit a la feina feta per tots els empleats del grup Agbar i no serien possibles sense una orientació ferma cap a la gestió responsable”, ha comentat Eduard Pallejà, director de la Fundació.