Tot allò que fem per a les persones i entitats amb les quals col·laborem

Fundació Agbar / Notícies / Més compromís social amb les entitats i els barris

10 Maig 2018

Més compromís social amb les entitats i els barris

Els integrants del Patronat de la Fundació Agbar s’han reunit aquest matí per dur a terme el seguiment del Pla director 2017-2020. El Pla té com a objectius principals vetllar per una ocupació de qualitat, lluitar contra la pobresa i oferir oportunitats educatives a col·lectius en risc d’exclusió social.

En la reunió d’avui s’ha analitzat el progrés dels diferents projectes activats des de la Fundació el darrer any, com ara “Un pas endavant”, basat en tallers de formació d’hostaleria per a 25 joves en risc d’exclusió laboral, o el Projecte d’inserció sociolaboral per a col·lectius en risc d’exclusió, que atén persones procedents d’Espanya, el Marroc i el Pakistan en col·laboració amb la Fundació Ateneu Sant Roc.

També s’han valorat les noves propostes que s’abordaran els propers mesos amb la participació d’entitats socials i culturals del territori, com ara la Fundació Servei Solidari, el Club Infantil Juvenil Sanfeliu – Sant Ildefons, la Fundació Paliaclínic, la Fundació ACIS, La Carena, Nexe Fundació, la Fundació Mambré, Pallapupas, Save the Children Catalunya, la Fundació Tomando Conciencia i la Fundació Pasqual Maragall.

El Patronat també ha estudiat la possibilitat de fer més visibles els projectes de la Fundació i apropar-los als centres de treball de l’empresa amb un expositor físic autoportant que permetria mostrar de manera temporal creacions artístiques i elements físics, mitjançant fotografies, infografies o pòsters explicatius, dels projectes socials amb els quals col·labora la institució.

Finalment, s’ha valorat l’evolució del primer trimestre d’activitats del Museu de les Aigües, que ha estat visitat per més de 6.000 persones.

El Patronat de la Fundació Agbar es reuneix regularment per valorar els resultats de l’acció social que s’està duent a terme amb l’objectiu de continuar atenent les necessitats dels més vulnerables i de contribuir a crear una societat més justa.