Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora amb la Fundació Pasqual Maragall per donar suport a la recerca de l’Alzheimer

13 Setembre 2017

Eduard Pallejà, director de la Fundació Agbar i Jordi Camí, director de la Fundació Pasqual Maragall, han signat el conveni de col·laboració entre ambdues entitats per donar suport a la recerca i la prevenció de l’Alzheimer i de les malalties neurodegeneratives.

Mitjançant aquesta col·laboració, la Fundació Agbar participa en la tasca de promoció, foment i suport de la Fundació Pasqual Maragall a la recerca científica en l’àmbit de l’Alzheimer, de les malalties neurodegeneratives i de les neurociències en general, com també a la prevenció i la cura d’aquestes malalties.

La Fundació Agbar col·labora amb la Fundació Pasqual Maragall des del 2009, un any després del naixement d’aquesta entitat dedicada a la recerca de l’Alzheimer.