Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora amb el Centre de Formació del Parc Natural dels Ports per promoure l’educació ambiental

7 Setembre 2017

Eduard Pallejà, director de la Fundació Agbar, Marta Subirà, secretària de Medi Ambient i Sostenibilitat, i Juanjo Malràs, president del Parc Natural dels Ports, han assistit avui a l’acte de lliurament de 15 ordinadors que ha fet la Fundació Agbar al Centre de Formació del Parc Natural dels Ports, creat recentment.

L’acreditació del parc natural com a centre formador permetrà impartir mòduls d’interpretació i educació ambiental, amb l’objectiu de facilitar la incorporació laboral de persones aturades, oferir noves oportunitats laborals a la població local, millorar la formació de professionals o posar en valor i promoure l’ecoturisme com a activitat lligada als espais naturals protegits com el Parc Natural dels Ports.

Aquesta formació i l’ús dels 15 ordinadors portàtils es duran a terme a les tres seus que té el parc natural als municipis de Roquetes, la Sénia i Prat del Compte. Gràcies a aquesta iniciativa, un nombre important de persones podrà beneficiar-se de la formació en el camp de l’educació ambiental que es presentarà properament per mitjà de la qualificació professional que ja ha acreditat el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.

Aquest acte respon a l’acord i el compromís que el Patronat de la Fundació Agbar té amb l’educació i la protecció del medi ambient.