Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar ofereix quatre ajuts per al curs “Economia circular: de residus a recursos i energia”

13 Juliol 2017

La Fundació Agbar presenta un programa de quatre ajuts per matricular-se al programa formatiu “Economia circular: de residus a recursos i energia”, que començarà el mes de gener de 2018. Els ajuts, que cobreixen un 50% de l’import de la matrícula, estan destinats a fomentar el desenvolupament professional en l’àmbit del medi ambient i la gestió dels residus.

Per beneficiar-se d’aquest ajut cal ser titulat universitari, haver estat admès al curs i expressar la voluntat d’assumir a títol individual el cost de la matrícula del programa. El període per fer la sol·licitud s’inicia el 17 de juliol i finalitza el 4 de desembre. Els ajuts, per valor de 700 euros cadascun, cobreixen el 50% de l’import de la matrícula del curs.

Tots els candidats que estiguin interessats a sol·licitar l’ajut ​​hauran d’aportar la documentació següent:

• Curriculum vitae
  • Carta de motivació amb informació sobre les condicions socioeconòmiques

Per a més informació sobre els tràmits de la sol·licitud, els candidats poden contactar amb el tècnic del programa per mitjà del telèfon 93 112 08 35 o del formulari d’informació del curs. Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no té caràcter retroactiu en cap cas.

El programa “Economia circular: de residus a recursos i energia” està organitzat per la UPC School, amb la col·laboració de l’empresa SUEZ Spain. Experts d’aquesta empresa participaran en la impartició del curs juntament amb professors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El curs prepara professionals en l’àmbit tècnic per treballar en:

- Centres de recerca sobre tractament de residus

- Empreses del sector ambiental de les energies renovables

- Associacions i institucions del sector dels residus i de l’economia circular

El 10 de gener de 2018 es donaran a conèixer els candidats que han aconseguit l’ajut. El resultat es comunicarà per telèfon o correu electrònic a totes les persones que hagin presentat una sol·licitud. Fins aleshores, la Fundació Agbar es reserva el dret de retirar la convocatòria o modificar-ne les bases.