Fundació Agbar / Notícies / Es presenten diferents propostes per a la renovació del Museu Agbar de les Aigües, que serà encara més proper a la ciutadania

5 Juliol 2017

Segueixen els estudis per a la renovació del Museu Agbar de les Aigües. En el darrer Patronat de la Fundació Agbar s’han presentat diferents propostes que pretenen impulsar-lo com un museu del segle XXI: innovador, experiencial i més participatiu per als visitants.

La renovació del museu vol donar un nou impuls als elements patrimonials de la Central Cornellà, i vol descobrir l’aigua de l’aqüífer a través d’una major interacció dels visitants amb nous recursos digitals que els permetin viure una experiència innovadora, amb l’aigua com a fil conductor. A més, la voluntat és integrar el jardí amb el paisatge a fi de convertir-lo en un espai encara més ciutadà, un nou parc obert no només als visitants del museu, sinó també a tota la ciutadania.

A la reunió també es van tractar els diferents eixos estratègics del Pla Director 2017-2020: solidaritat, educació, cultura i medi ambient, i es va presentar l’Agbar Campus, un esdeveniment que tindrà lloc al novembre a Barcelona amb l’objectiu de buscar sinergies entre els municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona, les entitats del tercer sector, els experts en l’àmbit de l’aigua i l’entorn universitari.

A més, també es va aprovar la donació de 15 ordinadors a la Generalitat de Catalunya, que es destinaran a l’aula de formació i divulgació educativa del Parc Natural dels Ports.